« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Classi inferiori ~ Niži razredi | |||
0. 07:40 - 08:25 1. 08:30 - 09:15 2. 09:20 - 10:05 |
|||
grande riposo ~ veliki odmor | |||
3. 10:25 - 11:10 4. 11:15 - 12:00 5. 12:05 - 12:50 6. 12:55 - 13:40 7. 13:45 - 14:30 |
Classi superiori ~ Viši razredi | |||
0. 07:40 - 08:25 |
|||
grande riposo ~ veliki odmor | |||
4. 11:15 - 12:00 5. 12:05 - 12:50 6. 12:55 - 13:40 7. 13:45 - 14:30 |
Nacionalni obrazovni standard predlaže čitav niz promjena kako bi se naš školski sustav što prije uskladio sa standardima Europske unije.
Sukladno tim zahtjevima mi u školi odlučili smo u okviru teme „Učiti kako učiti“ unaprijediti metode učenja. Naime, kroz tri faze poradit ćemo na analizi, sintezi te konačno samovrednovanju.
U prethodnom mjesecu intezivno smo radili na metodi analize u svim nastavnim predmetima te zaključili ovo razdoblje Projektnim danom.
Na taj smo dan, potaknuti istraživanjima suvremene pedagogije, radili u mješovitim grupama, sačinjenim od učenika od 1. do 4. razreda te se podijelili po sljedećim predmetima:
Cilj nam je bio doći do zajedničke ključne riječi koja nas je povezivala, a to je karneval.
Po obavljenim zadacima učenici su, međusobno jedni drugima, prezentirali rad svoje grupe.