preskoči na sadržaj

Osnovna škola - Scuola elementare Belvedere

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Biblioteca virtuale

Tražilica ~ cerca
Forum
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 5. 2011.

Ukupno: 327312
Ovaj mjesec: 1133
Ovaj tjedan: 301
Danas: 20
Raspored zvona
Classi inferiori ~ Niži razredi
0. 07:40 - 08:25
1. 08:30 - 09:15
2. 09:20 - 10:05
grande riposo ~ veliki odmor
3. 10:25 - 11:10
4. 11:15 - 12:00
5. 12:05 - 12:50
6. 12:55 - 13:40
7. 13:45 - 14:30
 

                                              

Classi superiori ~ Viši razredi

0. 07:40 - 08:25
1. 08:30 - 09:15
2. 09:20 - 10:05
3. 10:25 - 11:10

grande riposo ~ veliki odmor
4. 11:15 - 12:00
5. 12:05 - 12:50
6. 12:55 - 13:40
7. 13:45 - 14:30
 
Vijesti ~ Avvisi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Program Bilingvalne matematike
Autor: Ivana Šarić, Anja Rumac, 21. 11. 2019.

Poštovani roditelji,

sa zadovoljstvom Vas obavještavamo da se u Osnovnoj školi - Scuola elementare Belvedere počinje održavati program Bilingvalne matematike namijenjen učenicima prvog i drugog razreda. Već petu godinu za redom program uspješno provodimo u Matematičkom svijetu, a zbog većeg broja zainteresiranih ove smo godine program odlučili provoditi i u Vašoj školi.

Bilingvalna matematika jest pomno osmišljen program koji objedinjuje matematiku i engleski jezik. Program svojim interdisciplinarnim pristupom potiče kreativnost, učenje matematike i engleskog jezika na inovativan način pružajući polaznicima potpuni razvoj u poticajnoj i kreativnoj sredini.

Svoje dugogodišnje iskustvo, znanje i rezultate istraživanja utkali smo u našu metodologiju i razvili Coningenium metodu učenja prožimajući matematiku s engleskim jezikom. Važno je napomenuti da je učenje najdjelotvornije onda kada je zabavno, nesvjesno i ispunjavajuće, stoga djeca kroz igru, pokuse, istraživanja i konstantnu interakciju usvajaju znanje engleskog jezika i matematike koje će im dugoročno koristiti. Program vode dvije učiteljice, a efikasnost usvajanja engleskog jezika temelji se i na činjenici da jedna učiteljica komunicira isključivo na engleskom jeziku tako da usvajanje stranog jezika postaje sastavni dio života polaznika.

Sve naše aktivnosti popraćene su glazbenim poticajem, gimnastikom mozga i balansirajućim pokretima. To nisu jednostavne motoričke aktivnosti poput hodanja, trčanja i skakutanja već specifični obrasci pokreta koji umrežuju mozak i aktiviraju područja mozga za koje se zna da će potaknuti sposobnost primanja znanja, poput brain gyma, žongliranja s maramama, grafomotoričkih aktivnosti i hodanja po užetu. Informacije se apsorbiraju puno brže i učinkovitije kad je mozak u stanju „opuštene budnosti“ što se u pospješuje slušajući glazbu u ritmu koji pomaže mozgu da dođe u takvo stanje kad je prijemčiv za učenje novih informacija.

Program Bilingvalne matematike, sastavljen je na način da obuhvaća veći dio plana i programa engleskog jezika i matematike za osnovne škole (od I do IV razreda) s time da su u neke cjeline ukomponirana i gradiva viših razreda, poput koordinatnog sustava i razlomaka, koje djeca, zahvaljujući posebnim metodama i pomno osmišljenim aktivnostima, uspješno savladavaju.

Brojne su studije dokazale da je dobrobit bilingvizma višestruka. Znanje više od jednog jezika kao i matematike zasigurno olakšava određene životne situacije, a samim učenjem stranog jezika uz matematiku u ranijoj dobi, utječe se na moždane aktivnosti i razvoj djeteta. Stoga ovaj program Bilingvalne matematike ima višestruku dobrobit za psihofizički razvoj djeteta:

- potiče intelektualni razvoj

- potiče kreativnost i maštovitost

- potiče mentalnu fleksibilnost i superiornost u formiranju koncepata

- pruža raznovrsnije mentalne sposobnosti, jer su putovi kojima se razvijaju te mentalne sposobnosti heterogeniji

- djeca su maštovitija, bolje apstraktno razmišljaju, a i analitičke sposobnosti su im vede

- djeca su u mogudnosti prebacivati se između zadataka brže, kognitivni procesi su im brži i razvijeniji te djeca postižu bolje rezultate na standardiziranim testovima.

Bilingvizam kao i logički način razmišljanja potiču se također i pričama i mozgalicama koje čine važan dio djetetova odrastanja. Kako bi se kognitivni procesi i code-switching ubrzali, svi naši materijali su dvojezični

Kako bismo kod djece potakli kreativnost, želju za znanjem i istraživanjem, dio našeg programa čine i redoviti pokusi i kreativne radionice. Pod stručnim vodstvom u djeci se bude pravi mali znanstvenici i istraživači, a jednom kad se njihova znatiželja probudi, ona tijekom odrastanja može samo rasti.

S poštovanjem,

                             Anja Rumac, prof. i Sanja Jelenić Soldatić, prof.

                                                         Autorice i voditeljice programa

 

PS. UŽIVAJTE U SVAKOM TRENUTKU S VAŠIM DJETETOM JER SVAKI TRENUTAK JE JEDINSTVEN I NEPONOVLJIV, ALI NJEGOV RAZVOJ I OBRAZOVANJE NE PREPUŠTAJTE SLUČAJU!

 

Bilingvalna matematika publikacija 2019_2020

Ključ djetetovog razvoja






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju