« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Classi inferiori ~ Niži razredi | |||
0. 07:40 - 08:25 1. 08:30 - 09:15 2. 09:20 - 10:05 |
|||
grande riposo ~ veliki odmor | |||
3. 10:25 - 11:10 4. 11:15 - 12:00 5. 12:05 - 12:50 6. 12:55 - 13:40 7. 13:45 - 14:30 |
Classi superiori ~ Viši razredi | |||
0. 07:40 - 08:25 |
|||
grande riposo ~ veliki odmor | |||
4. 11:15 - 12:00 5. 12:05 - 12:50 6. 12:55 - 13:40 7. 13:45 - 14:30 |
Poštovani roditelji,
sa zadovoljstvom Vas obavještavamo da se u Osnovnoj školi - Scuola elementare Belvedere počinje održavati program Bilingvalne matematike namijenjen učenicima prvog i drugog razreda. Već petu godinu za redom program uspješno provodimo u Matematičkom svijetu, a zbog većeg broja zainteresiranih ove smo godine program odlučili provoditi i u Vašoj školi.
Bilingvalna matematika jest pomno osmišljen program koji objedinjuje matematiku i engleski jezik. Program svojim interdisciplinarnim pristupom potiče kreativnost, učenje matematike i engleskog jezika na inovativan način pružajući polaznicima potpuni razvoj u poticajnoj i kreativnoj sredini.
Svoje dugogodišnje iskustvo, znanje i rezultate istraživanja utkali smo u našu metodologiju i razvili Coningenium metodu učenja prožimajući matematiku s engleskim jezikom. Važno je napomenuti da je učenje najdjelotvornije onda kada je zabavno, nesvjesno i ispunjavajuće, stoga djeca kroz igru, pokuse, istraživanja i konstantnu interakciju usvajaju znanje engleskog jezika i matematike koje će im dugoročno koristiti. Program vode dvije učiteljice, a efikasnost usvajanja engleskog jezika temelji se i na činjenici da jedna učiteljica komunicira isključivo na engleskom jeziku tako da usvajanje stranog jezika postaje sastavni dio života polaznika.
Sve naše aktivnosti popraćene su glazbenim poticajem, gimnastikom mozga i balansirajućim pokretima. To nisu jednostavne motoričke aktivnosti poput hodanja, trčanja i skakutanja već specifični obrasci pokreta koji umrežuju mozak i aktiviraju područja mozga za koje se zna da će potaknuti sposobnost primanja znanja, poput brain gyma, žongliranja s maramama, grafomotoričkih aktivnosti i hodanja po užetu. Informacije se apsorbiraju puno brže i učinkovitije kad je mozak u stanju „opuštene budnosti“ što se u pospješuje slušajući glazbu u ritmu koji pomaže mozgu da dođe u takvo stanje kad je prijemčiv za učenje novih informacija.
Program Bilingvalne matematike, sastavljen je na način da obuhvaća veći dio plana i programa engleskog jezika i matematike za osnovne škole (od I do IV razreda) s time da su u neke cjeline ukomponirana i gradiva viših razreda, poput koordinatnog sustava i razlomaka, koje djeca, zahvaljujući posebnim metodama i pomno osmišljenim aktivnostima, uspješno savladavaju.
Brojne su studije dokazale da je dobrobit bilingvizma višestruka. Znanje više od jednog jezika kao i matematike zasigurno olakšava određene životne situacije, a samim učenjem stranog jezika uz matematiku u ranijoj dobi, utječe se na moždane aktivnosti i razvoj djeteta. Stoga ovaj program Bilingvalne matematike ima višestruku dobrobit za psihofizički razvoj djeteta:
- potiče intelektualni razvoj
- potiče kreativnost i maštovitost
- potiče mentalnu fleksibilnost i superiornost u formiranju koncepata
- pruža raznovrsnije mentalne sposobnosti, jer su putovi kojima se razvijaju te mentalne sposobnosti heterogeniji
- djeca su maštovitija, bolje apstraktno razmišljaju, a i analitičke sposobnosti su im vede
- djeca su u mogudnosti prebacivati se između zadataka brže, kognitivni procesi su im brži i razvijeniji te djeca postižu bolje rezultate na standardiziranim testovima.
Bilingvizam kao i logički način razmišljanja potiču se također i pričama i mozgalicama koje čine važan dio djetetova odrastanja. Kako bi se kognitivni procesi i code-switching ubrzali, svi naši materijali su dvojezični
Kako bismo kod djece potakli kreativnost, želju za znanjem i istraživanjem, dio našeg programa čine i redoviti pokusi i kreativne radionice. Pod stručnim vodstvom u djeci se bude pravi mali znanstvenici i istraživači, a jednom kad se njihova znatiželja probudi, ona tijekom odrastanja može samo rasti.
S poštovanjem,
Anja Rumac, prof. i Sanja Jelenić Soldatić, prof.
PS. UŽIVAJTE U SVAKOM TRENUTKU S VAŠIM DJETETOM JER SVAKI TRENUTAK JE JEDINSTVEN I NEPONOVLJIV, ALI NJEGOV RAZVOJ I OBRAZOVANJE NE PREPUŠTAJTE SLUČAJU!